bajamaja

Tisdag. Segt. Känns som att det borde vara torsdag, eller iallafall onsdag. Men nejnej, här smyyyyger vi fram till helgen. Usch. Hur som helst så spenderade jag dagen på coooooop. Plockade bara upp en massa varor hela dagen eftersom det hade kommit in dubbelt så mycket varor än en vanlig tisdag, galet. Sen iallafall vid fyra var det tänkt att jag och Bella skulle in till stan för att träffa några, men det sket sig för jaaaaag var tvungen att åka hem till vovven. Kul.

Tappade mitt busskort igår. Förjävla roligt... Så just nu lever jag på en remsa. Kommer inte få tillbaka nåt jävla kort heller eftersom jag inte köpt det på internet. Jävla piss. Kul start på veckan också. Veckan som för mig bara kommer vara skit skit och ännu mera skit. Känns det som. Den här dagen har ju knappast varit bättre. Mobilen är typ paj och varenda liten skitsak som jag gör går åt helvete. Så jag är ju på lagom dåligt humör just nu. Det enda som känns bra just nu är att det är bra program både ikväll och imorgon kväll, att jag slipper sitta barnvakt imorgon och fram till vecka 15 och att jag har sovmorgon imorgon. Situationen blir inte ett dugg bättre av att jag är kissnödig, saknar jesper som en galning och att jag dessutom är borta en vecka från honom från och med lördag till nästa lördag. Han är iallafall underbar som just nu skickar knasiga bilder som får mig på lite bättre humör, eftersom det just nu ligger på botten av typ döda havet eller nåt annat mysigt hav. ASSÅÅÅÅ BLÄÄÄÄÄH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0