30 meter till avsugning

Sådärja. Då var "skidsäsongen" över för min del. Tog det sista åket idag runt halv tolv. Bara jag och lillelillebrorsan Karl som åkte idag, så det blev en massa bilder, filmer och hopp i backen. Massa skratt också såklart, men det är ju självklart! :D Nu har vi precis kommit hem från restaurangen Flamman där vi åt lunchbuffé. På dagens buffémeny stod det lasagne med en massa olika salladsgrejer. Lasagne är inte min favorit så för min del blev det bara en jäkla massa smarrig sallad som mättade min lilla mage. Känns bra!

Halva dagen är avklarad. Skön-t. Nu ska det bara städas och packas. Och sen till slut duschas. Då är man klar, eller iallafall jag. Det ända som återstår då är att dagen ska ta slut och att man sedan vaknar först, förhoppningsvis, för den som vaknar först väcker alla och då åker vi.  Vare sig man vaknar 3 eller 6. Fy vad jag ska sitta uppe hela natten och skrika "VAAAAAAAKNA" när klockan är halv tre. Då är vi ju hemma tiiiiiidigt. Iallafall tidigare än vad vi har räknat med. Och kommer vi hem tidigare betyder det att jag får träffa min lilla bebis tidigare, wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0