Don't get mad when a girl cares too much. Worry when they start to not give a fuck.

Tittut i rutan blooogggischeen! Vet inte vad jag ska skriva. Känns så tråkigt och rabbla upp allt man har gjort. Jag menar, och? Vem bryr sig? Jag skulle iallafall tycka att det var galet trist att läsa någon randoms blogg om personen i fråga bara skrev vad hon/han hade gjort under dagen. Men grejen är att vafan ska man skriva då? Vad vill man läsa? Jag har ingen jävla aning, känns ju sådär..


HURSOMHELST, jag vet inte om det blir något inlägg i bloggen imorgon. Får se om jag hinner och orkar. Om inte, så langar jag en lista på vad som kommer hända! Haha, sådär lagom intressant..

FRIIIIIDAAAAY + helgen
  • Sova ut, kommer väl gå upp vid 10-11 nångång.
  • Sedan ska det ner frukost i magen, om jag känner för det ska jag nog köra på det Sofia tipsade om :)
  • Om det är fint väder ska jag försöka sola en timme. Såg nyss på smhi att det skulle bli regn, men man vet ju aldrig.
  • Duscha
  • Fixa mig (kläder, smink, hår, smycken..)
  • Äta lunch, eller sen lunch blir det väl men ändå, måste äta innan jag åker.
  • 15.22 går bussen från mig till Norrtälje. Där byter jag till bussen in till huvudstaden och där är jag framme 17.16. Haha, exakta tider is the shit.
  • Någon gång innan sex ska jag möta upp Jesper nånstans och sedan drar vi till Christians mottagning.
    Vad gör man själv i stan i 40 minuter? ..
  • Efter det drar Jesper på match och jag tittar på, eller så drar vi direkt hem till honom. Tror jag. Vilket det blir har jag ingen aning om, haha!
  • Sedan ska helgen spenderas tillsammans med honom, mysispysis! Och på söndag får jag skjuts av föräldrarna hem eftersom dom ändå är i stan, skönt att slippa åka kommunalt..
Japp, där har ni min morgondag och lite av helgen. Intressant för er? Haha, tveksamt. Menmen, det ska bli mysigt iallafall! Ha en toppenhelg allihopa!


Kommentarer
Postat av: V e v v z ♥

sv; Vi i karlskrona får både regn idag & så hade vi de igår :(

2010-06-11 @ 09:25:11
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: sofia

sounds like a good weekend :)

2010-06-11 @ 10:22:12
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vi har också pissssssssssväder idag gumman :(:(:( HAHA :D

sv: jag dricker té som en jävla idiot och kollar på barnkanalen för jag är ensammast i världen :D hahah! :D <333

2010-06-11 @ 11:32:21
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0