HAPPYFACE

Idaaaaaag är det fredag gott folk! Och lilla jag ska få träffa min söta pojkvän, wiie! Men när vet jag inte, i eftermiddag/kväll nångång typ :) Innan det ska jag ha hunnit med dusch, smink, kläder, nagellack och lite annat smått&gott fixelitrix! Man vill ju vara fin för sin lilla pojkisvännis. Sedan måste jag dammsuga i rummet och byta lakan också, får inte glömmas bort!

Och juste, JAG ÄR JÄTTEGLAD! :D Vill ni veta varför? Klart ni vill! haha.. Som jag inte har nämnt i bloggen så har min dator gått i pension och är VÄLDIGT nära döden. Så har inte kunnat använda den normalt på lite drygt två veckor. Ganska surt.. Men igår fick pappa en ny dator, så gissa vem som fick ta över hans gamla? Joooo LILLA JAAAAAG! :D Så nu kan jag lyssna på musik utan att ha hörlurar i hela tiden, haha.. Uttaget på förra datorn var trasigt typ. Men iallafall så är jag helt överlycklig, för den här datorn är ju gaaaanska så mycket bättre än min gamla, och större! Bara batteriet som är dåligt, men ska få ett nytt så det fixar sig ju också :)

Nej, nu ska jag börja fixa mig lite smått! Ha en toppenhelg allihopa!


http://www.pdastore.hu/zone/images/NB_HP_COMPAQ_6820s_nagy.jpg


Min "nya" dator

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 15:36:19
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0