Wet wet wet


Duscha måste vara en av de bästa sakerna som finns. Jag äääälskar att duscha! Stod i den nyss i en timme ungefär. För vissa är det hur länge som helst och för andra är det ingenting. För mig är det ingenting. Kan stå i en dusch i en evighet. Så skönt. Och dessutom försvinner tiden liksom, den bara svooschar förbi av någon konstig anledning. Det är ju inte speciellt jätteroligt att stå i duschen så varför det går så fort har jag ingen förklaring på.

Hur som helst så har jag precis fönat håret, smörjt in kroppen och krypit in i en stor t-shirt. Ligger i sängen med datorn framför mig, högtalarna någon decimeter från öronen och dunkar musik. Jag gillar't! Jag är nog dessutom inte ensam om att älska nyrakade ben. Mjukt och leeeent som en babyrumpa! Synd bara att dom inte kan vara så 4ever liksom.. När jag blir äldre och tjänar feta pengar ska jag vaxa allt som behöver vaxas tills håret till slut inte växer längre. Yepyep. Det ska jag lägga ner pengar på. Även fast det säkert är svindyrt så kanske det lönar sig i slutändan ändå. För tänk på alla jävla rakhyvlar man måste köpa och raklödder eller vafan det heter för tjejer. Bara det blir ju liksom nån hundring eller två i månaden. Säkert. Nej när jag blir stor ska jag bli stenrik och unna mig själv en massa saker. Det SKA man göra! Det tycker iallafall jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0