Pank!


Fortfarande pank. Äger inte ett öre. Kommer inte göra det heller förns om en vecka typ. Är dessutom skyldig Karro pengar som hon såklart ska få tillbaka så fort som möjligt. Gillar egentligen inte att låna pengar av andra. Känner mig taskig på nåt sätt, får dåligt samvete. Vet inte varför men så är det. Betalade handpenning eller vad det heter, lite av resan iallafall och det gick på 1200 ungefär, så där rök ju månadens studiebidrag.. Eller det är väl nu det kommer höjas? Då har jag typ en hundring kvar att leva på. Är skyldig Karro 140.. Då ligger jag fortfarande på minus. Plus älsklingens present också, den får jag inte glömma. Den ska betalas i veckan så då ligger jag ännu mer på minus. Men börjar sitta barnvakt igen nästa vecka så då börjar pengarna rulla in normalt igen, ÄNTLIGEN! Dessutom så har jag snälla föräldrar som mer än gärna lägger ut pengar för lilla mig. Har jag tur så glömmer dom bort det, haha! Nejdå, nu ska vi inte vara såna. Älskar mina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Panky

haha men såklart jag lånar ut pengar eftersom det i princip var ett måste då ^^ men det är ju inte precis bråttom med pengarna så betala bara när du kan :) <3

2010-01-25 @ 22:33:57
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0