Make me high


NY FAVOITLÅT!
Rihanna - Rude Boy


För övrigt så har jag galet ont i nacken/ryggen. Knutar överallt. Som känns och nästan syns. Bra? Knappast va. Ska börja använda min spikmatta regelbundet. Inte för att jag helt och hållet tror på att den funkar, men man ska aldrig säga aldrig. Dessutom så är det fanimig skönt! Får försöka köra ett par 15-20 minuter på den varje dag innan jag går och lägger mig, eller nåt i den stilen.


ÅÅÅÅH jag vill sola solarium och få en fräsch bränna.. NU! Bläh vad allt suger när man inte äger ett öre och har massa saker man måste betala och vill köpa och göra. Fyfasiken alltså! Sola solarium kan jag ju iförsig göra här hemma gratis, men det suger och är dessutom inte ett för hela kroppen. Då slänger jag hellre iväg några guldpengar och lägger mig i ett ordentligt och bra solarium istället. Asså ååååh, kan inte tiden bara spolas fram en vecka eller två då pengarna börjar rulla in igen, pallar inteeee.


Påtal om absolut ingenting så har jag tänkt på en sak. Är jag mammig på nåt sätt? Folk kallar mig för mamma. Inte med flit alltså utan dom råkar bara säga det när dom ska säga mitt namn. Flera kompisar gör det, killen gör det och tillochmed min egen mamma gör det! Börjar fan undra om det är något fel på mig.. Eller det kanske är dom det är fel på, hihi. Jag känner iförsig att jag är inne i en period då jag bara läääängtar tills jag får barn men liksom.. Folk ska väl inte råka kalla mig mamma för det? Nästa person som säger det är det synd om! HAHA nejdå, nu ska vi inte vara sådana..


Spikmattan var det ja, ska försöka att inte glömma bort det. Lägger mig på den nu, BAJBAJBAJBAJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0