Ledig idag.. igen!


Jag hatar sl. H-A-T-A-R!

Försov mig imorse. Skulle åkt med bussen som går från mig 09.35. Älsklingen ringde och väckte mig och när jag frågade vad klockan var sa han 10. TIO! Bussen som efter 09.35-bussen går vid elva och jag skulle vara i skolan halv tolv. Lyckat! Tar liksom typ två timmar för mig att komma till skolan, dvs jag skulle ha kommit till skolan när lektionen slutade, WOHOO! Eftersom det var den enda lektionen jag hade idag så somnade jag om istället. Vaknade igen vid halv tolv och gick upp tolv. Hur skönt som helst faktiskt men har varit ledig nu i en vecka, börjar tröttna på att sitta hemma och lata mig hela dagarna. På fredag ska jag till skolan iallafall och då på kvällen får jag även träffa min lilla bajsunge till pojkvän, wiie! Saknar honom enormt mycket!


Kommentarer
Postat av: Karro

saknar du inte mig då :( ? <3

2010-01-20 @ 14:33:06
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha naaw, klart jag saknar dig med! <3

2010-01-20 @ 15:01:49
URL: http://flensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0