Keep breathing


Jag har fått en blåsa på tungan. Hatar blåsor. Onödiga. Gör ont. Gör ont. GÖR ONT! Men livet är ju inte vara rättvist hela tiden.. tyvärr. Och självklart ska det vara som minst rättvist nu. Snön vägrar försvinna. Det kommer dessutom mer, VAFAN ÄR DET HÄR? Blir deprimerad. Känns som att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst. Vet inte varför, har inget att vara ledsen över. Allt är liksom toppen! Förutom snön då iförsig som jag blir galen på, men vad ska man göra? Nej juste.

Hade svenska idag. Såg en film hela lektionen. Korpen flyger. Har sett den flera gånger innan i grundskolan. När jag sa det till Bosse (läraren) sa han att jag inte hade behövt vara med på lektionen. KUL! Hade kunnat vara ledig idag också, men icke sa nicke! Lallade runt lite med Karro i stan efter det iallafall. I snöstormen. Jag kunde inte köpa ett skit pga att jag är pank, fortfarande. Men Karrolutten käkade iaf på donken och köpte en t-shirt. Hon är galen i t-shirtar, haha! OCH VET NI VAD?! VI SÅG EN NUNNA! Aldrig sett en irl förut, så jävla coolt! Kämpade sig fram i stormen helt ensam, såg lite gulligt ut. Skulle fan tagit kort, haha! Sen vid halv fyra någongång började vi rulla hemmåt... och jag kom inte hem förns vid halv sju. Tog tre timmar att komma hem. TRE JÄVLA TIMMAR! Helt otroligt! Brukar ta ungefär en timme bara. Men inte idag. Pga det jävla pissvädret. Kaos överfuckingllt! VILL UTOMLANDS NUUUU!



Saknar min lilla älskling.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0