Pain in the ass!


Nu har jag varit ledig i över en vecka. En vecka och en dag för att vara exakt. Haha, ja man ska väl ha tur ibland också. Sedan skolan började har jag varit där två dagar. Helt sjukt egentligen och jag har faktiskt inte skolkat en enda dag. Anledningen är att klassen har haft lektioner som jag redan läst och inte behöver läsa om OCH att praktiken har börjat, förra veckan var det tor-fre och från och med den här veckan så är det måndagar och tisdagar.. MEN jag har ju slutat på min praktikplats, FINALLY, och min lärare har inte hittat ett nytt ställe till mig än så jaaaag äääär leeeeediiiiig. Happyface på mig!

SÅ, ledig idag igen då. Skola imorgon så det är sista lediga dagen. Vaknade för lite drygt en timme sedan och har hunnit tända pannan (HATAR LANDET) , ramla på trappan UTE så fick snö överallt och ont i rumpan, ajajaj! Sen har jag såklart hunnit äta en pangfrukost också. MUMS va gott det var! Provivas Päron/Kiwi juice, rabarber yoghurt och två rostade mackor med avocado på. Rekomenderas varmt!

Kommentarer
Postat av: Michael Blicke

En stilla undran. Varför hatar du landet?

Postat av: Panky

rabarber yoghurt :D päron/kiwi proviva (a) löööve <3

2010-01-21 @ 17:39:12
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Panky

sv; jaa det borde det :O eller så kommenterar man att man gillar det så är det ungefär samma sak (a) puss

2010-01-21 @ 18:32:39
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0