flygisfyren


Kom hem för inte så längesedan. Var på härliga flygfyren i norrtälje och shoppade loss med mamsen! Eller aa, vi köpte det som behövdes och det vi blev sugna på när vi var i affären. SKITAFFÄREN HAR FORTFARANDE INTE FÅTT IN NÅN NY MANGO! Åååååh jag blir galen. Ligger några halvruttna på ett ställe, hittade två som såg hyffsat bra ut. MEN VAFAN, mango måste helt enkelt finnas. Godaste som finns... just nu.

Påtal om "just nu".. Just nu är jag helt överspeedad. Typ. Skulle kunna springa flera mil känns det som. Men kylan hindrar mig, tyvärr. HAHA! Mamma säger att det är fruktens fel. Har ju proppat i mig hur mycket frukt som helst dom senaste dagarna och då har tydligen frukt en massa socker i sig som jag har fått för mycket av.. KNASIGT VÄRRE! Men jag gillar det och klagar absolut inte!

Kommentarer
Postat av: Panky

sv; vad duktig du är som kan läsa :D puss

2010-01-21 @ 12:05:50
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jamen visst ääär jag!

2010-01-21 @ 12:55:46
URL: http://flensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0