Are you naked?


Måndag = plugg. För vissa. Inte för mig för jaaaaag är leeeedig den här måndagen också! Och imorgon. Och på torsdag. WOHOO! Läraren har fortfarande inte hunnit fixa praktikplats än så det blir till att stanna @ home for me. Har precis gått upp typ och ska väl strax rulla ut till köket och skrapa ihop en smarrig frulle. Hittar jag en bra avocado så blir det väl det på mackan. Idag. Igen. Mumsfillibabba!

Skulle egentligen följt med Karro till en provfilmning idag men glömde sätta på alarm igår så försov mig och missade bussen. Och här på landet går inte bussarna lika ofta som inne i stan, TYVÄRR! Nästa går om typ flera timmar, kul jul.. Visst är det dunderskönt att vara ledig, det klagar jag inte ett dugg på. MEN! Att vara hemma hela dagarna och bara dega börjar jag ruttna på. Vill liksom göööööööööraaaa något skoj istället men hur ska det gå till när ingen annan är ledig? Nej juste, BAJS PÅ DET. Menmenmenmenmen, jag slipper ju iallafall gå upp i ottan eller vad det nu heter, haha! NU ÄR DET FRULLETAJM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0