SPORTLOOOOOOV!

Mitt lov har börjat. Ingen skola varken idag, imorgon eller på fredag. Har man det bra eller har man det bra? Haha!

Igår var det UF mässan och Hamlet som gällde. Mässan var väl sådär, blev liten besviken. Trodde att själva grejen var att dom skulle ha hittat på en egen produkt och inte, som dom flesta hade, en produkt som redan fanns typ överallt. Menmen, jag ska ju själv stå där nästa år så det var väl bra att få se hur det hela gick till. Efter mässan lallade trötta Malin och tröta Karro runt i stan och fikade, hämtade ut Karros glasögon (bild finns på hennes blogg här), sedan köpte hon också ett halsband på Designtorget som hon har gått runt och typ letat efter, ett ugglehalsband, jättegulligt. Jag köpte också en grej till mobilen och ett par solbrillor, helt ointressant men ändå, och efter deeeeet sååååå bleeeev deeeeet.. *trumvirvel* .... DONKEN! såklart, haha. Där satt vi ett tag och flummade med sugrören som vi alltid gör. Sen var det dags för teater. Hamlet. Fattade faktiskt ingenting och även fast man satt och höll på att somna flera gånger så satt man faktiskt och skrattade till och från. Kom hem runt halv tolv och då slängde jag mig i sängen direkt. Mina ben och fötter var döda. ÄR fortfarande döda!

Ska åka in till stan om ca 1½ timme för att sitta barnvakt. Moneymoneymoney. Och nu har jag precis varit ute och lekt med vovven i snön. NU KURRAR MAGEN, LUUUNCHTAJM!

 

GE MIG SOMMAR OCH SOL NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0