Give it to me baby like boom boom boom


LEEEEDIG IDAG! Hur skönt som helst att slippa gå upp när det fortfarande är mörkt ute. Vaknade iförsig i morse av ett sms. Från Daniela. Haha muppen hade "räknat fel" och grattade mig idag, sötnos. En dag för tidigt men vad spelar det för roll, hon kan ju skryta om att hon var först med att gratta mig. Hon och Per. Haha om det nu är något att skryta om. Tveksamt.

Tittade nyss på Greys. Repris iförsig men det där underbara programmet kan man inte se för mycket av. När börjar det på riktigt igen egentligen? Vill ju seeee meeeeraaaa nyyyyaaaa aaaavsniiiittt nuuuuuu!

Ska sitta barnvakt ikväll 16.30 till 21 ungefär. Måste åka hemifrån 13.40. UNDERBART ATT BO PÅ LANDET.... not. Men vad gör man inte för några extra hundralappar i veckan. Måste ju spara vartenda öre nu till resan OCH sen måste jag färga håret också. Börjar bli på tiden, slingorna har nästan försvunnit och börjar dessutom få utväxt. Sen ska ju det hela bli ljusare. Ska försöka boka någon tid till nästa torsdag kanske, då är jag ju ledig. Hm, får se hur det blir. Kanske får vänta till slutet av månaden då studiebidraget kommer. Har ju iförsig pengar nu som jag fått i present men.. aa.. Jag får se helt enkelt. Nu ska jag iallafall äta mango och sen sminkelinka mig litegranna och lägga alla problem åt sidan. Dom få problem jag har. Typ inga nu när jag tänker efter, haha.

JAG FYLLER ÅR IMORGON, ARTON FETA ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0