Fredagsmys

Nyduschad. Eller ny och ny, var väl en timme sedan. Men blev nyss klar iallafall. Smörjt in mig, fönat håret, sminkat mig, klätt på mig och målat naglarna ännu en gång. Om ett tag är min älskling påväg hit. Wiie! Har hunnit med en massa saker idag. Tagit in en massa ved, dammsugit och städat ordentligt i iprincip hela huset. Gjort snyggt här & där liksom. Självklart kommer pappa och sprider ut alla sina papper överallt men då är jag där på två röda sekunder och gör fint igen, moahaha.

Gjorde om bloggen igen. Bakgrunden är ny. Känns mer glad och vårig än den förra som var mörk och dyster. Haha, har man tråkigt så har man, en anledning till att jag ens skaffade blogg från början. Nej nu ska jag fortsätta göra fint här hemma tills alla kommer. Blir nog inte så mycket bloggande i helgen, som vanligt. Och kan inte lova att jag uppdaterar bloggen så mycket under lovet heller, men vi får se. Om inte - ha ett superbra sportlov!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Samma här! Riktigt kul att dem börjar igen ;D Ha en fin kväll :)

2010-02-26 @ 19:46:42
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0