Good Girls Go Bad


Helgen har gått fort. FÖR fort. Speciellt nu när jag inte är ledig på måndag och tisdag. Då blir det hard work, work! Ska tamigtusan visa folket på Coop vad jag går för, komma i tid och vara superduperduktig! Är ledig både onsdag och torsdag så det är bara att köra järnet nu i början av veckan, har ju dagarna i mitten där att vila upp mig på inför helgen. Helgen då älsklingen ska firas. Mig firade vi igår, även om det är på torsdag jag egentligen går och blir vuxen. Fick finfina smycken och en massa pengar som slank ner i sparbössan på en gång! Eller.. Jag har inte vågat lägga i dom än men snart så, haha. MesMalin. Vill ha fredag nuuu! Och se älsklingens reaktion när han får min present, hihi. SKITNERVÖS om jag ska vara ärlig, shit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0