Desperat behov av massage just nu..

Har ont i nacken och iprincip hela ryggen. Knutar som fortfarande känns och syns överfuckingallt. Kul jul. Får köra några timmar på spikmattan ikväll, haha. Vill utomlands. Nuuu. Där man kan få massage BILLIGT! Som när jag var i Vietnam för ungefär 2 år sen kanske. En timmes massage för en femma liksom, SJUKT FAN! Ångrar att jag inte låg på den där massagesängen mer än vad jag gjorde. Får tigga massage av mamsen ikväll, med tigerbalsam, mums. En annan jobbig sak, inte lika jobbig dock men ändååååå... min mage kurrar! Och mat lär det väl inte bli förns om en timme iallafall. Vågar jag slänga i mig en banan eller kan jag bli för mätt då? Min magsäck måste seriöst vara onormalt liten, kanske ska kolla upp det där, haha.


Placebo - Running Up That Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0