Coooooop Forum


Min mentor ringde för ungefär en timme sedan. Hennes första ord var "Nu är ledigheten över". Min första tanke var ÅHNEJ! Hade ju helt ställt in mig på att jag skulle vara ledig den här veckan också. Ska iförsig inte till Coopisch Forumisch förns imorgon och dessutom inte så tidigt heller. 10 ska jag vara där. Skönt också att det INTE är inne i stan, tar ju bara 10 minuter för mig att komma dit. Lite skillnad från när jag var i Bergshamra. Åkte hemifrån 1-1½ timme innan. Snacka om tidiga morgonar. Dessutom så låg praktiken på tors-fre då också. Fyfan för det alltså! Nu är det mån-tis, hur skönt som helst. Coop Forum i Norrtälje, here i come! Önska mig lycka till..




Jason Derulo - In My Head

Kommentarer
Postat av: Panky

lycka till :D <3

2010-02-01 @ 16:47:33
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Tackar tackar! :D <3

2010-02-01 @ 19:35:25
URL: http://flensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0