ÄNTLIGEN 18 !


Idag är det min dag. Bara min dag. WOHOO! Har fått en massa pengar så nu är resan klar, bara lite fickpengar som saknas nu. Skönt! Att fylla 18, det ska väl kännas bra, kul och helt enkelt supertoppen? Det gör det inte. Visst, det är skönt att äntligen, äntligen bli 18 och allt det där. Men det är torsdag, jag är ensam hemma, finns inget smaskigt i kylen och värst av allt så kommer jag förmodligen inte få träffa jesper. Vill bara att den här dagen ska ta slut. Vill ha fredag. Vill träffa jesper. Nu.


Äh, vem vet. Den här dagen kanske blir KANONTOPPEN.. kanske.. kanske.. håller tummarna. HUR SOM HELST - GRATTIS PÅ MIG!



Lite halvscary bild. Snygga blodådror. Snygga läppar. ÖÖÖH
Haha, bjuder på den iallafall, sååå ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis snygging ;)

2010-02-11 @ 11:59:38
Postat av: EMIL

GRATTIS FLENSAN! :D <3

2010-02-11 @ 16:44:25
Postat av: dansfjollan

Apropå bilden så tänker jag på Voldemort när jag ser blodådrorna, inte annars när jag ser dig (a) GRATTIS IGEN GUMMAN ! <3

2010-02-11 @ 21:49:49
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0