Viva Las Vegas

Sitter i soffan, helt död i kroppen, framförallt benen, äter banan och klunkar i mig blåbärssoppa. Mumsfillibabba. Tittar på Lyxfällan också, som iförsig slutade för en stund sen. Så jävla kul, tanten i huset på programmet snackar svengelska. Haha. "We kunde inte ha gjort it without eran press on us". Garvar ihjäl mig :D

Dagen har varit galen med bankbesök (fixade med tråkiga vuxengrejer), hittegodsbesök (fick tillbaka mitt gamla busskort som någon snäll själ har hittat och lämnat in :D), sl-centerbesök (bytte in mitt nya busskort och fick caaash tillbaka), donkenbesök (SÅKLART, är man i stan med Karro så är man, haha) och sen till sist, friskis&svettisbesök (SPINNINGSPINNINGSPINNING!)

Vägen hem tog över två timmar för att någon stackare hade blivit påkörd i tunneln i tunnelbanan mellan slussen och mariatorget. Fyfan alltså. Kaos på röda linjen hela jävla dagen.. Rest in peace till honom <3

Nu ska jag svepa i mig blåbärssoppan som är kvar innan den bli iskall, viva las vegas!


Kommentarer
Postat av: dansfjollan

sv; tjejer suger, förutom vi :D puusss

2010-04-08 @ 23:42:23
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0