Sammanfattning av helgen

Sådärja, då var magen nöjd och kroppen ren. Håret torrt och kinderna blöta. Har hunnit gråta lite men varför orkar jag inte ta upp, det här ska inte bli ett deppigt inlägg för nu ska jag ju berätta om helgen som har varit helt toppen!

Efter skolan på fredagen åkte jag och Karro in till stan. Jag skulle köpa en kofta och sen träffa Jesper. Koftan köptes och sen kom Jesper. Då åkte Karro hem till sig och jag&Jesper hem till mig. Hemma hos mig hade vi det mysigt, som vanligt. Jag fick också smeta in hans söta ansikte med bajsmasken (chokladansiktsmask). Superskoj och han var så söt, haha! Så det blev såklart en massa bilder på gullegrisen :D Slänger in nån längst ner i slutet av inlägget.. Sen var det läggdags, eller aa, vi skulle se på den senaste Harry Potter, men det gick ju som det gick. 5 minuter in i filmen somnade Jesper och nån minut senare slocknade även jag, haha.

Sedan var det då lördag då vi vaknade. Vaknade runt niotiden, helcrazy. Men upp ur sängen gick vi inte förns klockan var halv ett, så man hann somna om ett antal gånger, hihi. Frukost, tv, glass och fixelitrix hanns det med innan klockan slog tre, för då satt vi på bussen in mot stan igen för att åka hem till Jesper och sedan vidare till hans kusin för att fira henne eftersom hon fyllde 18 tidigare i veckan. Massa trevligt folk man fick träffa på där! När klockan var lite över elva satte vi oss i bilen tillsammans med Jespers mamma och åkte hem till honom. Haha blev en massa sjungandes i bilen och en massa zappandes mellan radiokanalerna för att hitta bra låtar :D Väl hemma hos Jesper går vi ut med hans supersöta vovve Iggy på en liten promenad och direkt när vi kommer hem slocknar vi i soffan. Riktiga jävla tröttmössor vi är, han & jag.

Idag då, söndag, vaknade vi också galet tidigt men upp ur sängen gick vi inte förns Jespers söta mamma kom in och sa att det fanns pannkakor. Dom åts upp och mättade magen ute på balkongen i värmen. Mumsfillibabba säger jag bara! När klockan var två nånting så var det hejdå som gällde och efter det så har det inte hänt något intressant. Haha...............många punkter.

Kort sammanfattat - underbar helg! Och nu saknar jag Jesper mer än nånsin, bläh :( På sådär superglatt humör är jag inte heller eftersom jag också har hunnit med att "bråka" med föräldrarna. Ångest har jag också. VILL INTE till coop imorgon och på tisdag. Inte på alla andra måndagar och tisdagar fram till sommarlovet heller för den delen. SUCK! Ska nog gå och lägga mig nu och hoppas på att vakna upp med värsta sjukdomen imorgon eller nåt....

Everything'll be alright, right?



ÄR INTE MIN LILLA BAJSUNGE BARA FÖÖÖÖÖR GULLIG? :D

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Haft en bra helg? :)

2010-04-18 @ 22:10:36
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, nog är du det. =)

2010-04-18 @ 23:20:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Jaha okej är du frisk eller?:D jo det funkar, men vill INTE till skolan .uch:(:( HAHAHAH söt pojke, chokladmask?;) <3

2010-04-19 @ 07:58:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: den var okej :)

2010-04-19 @ 14:29:57
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0