Sweet dreams

Kanske ska passa på att skriva ett litet gladare inlägg innan jag går och lägger mig. Japp, klockan börjar närma sig elva så jag måste börja tänka på refrängen. Ska åka hemifrån 06.45 imorgon bitti. Jag är galen, jag vet. Sen kommer jag vara i stan hela långa dagen och komma hem nångång runt sju på kvällen kanske. Nås såklart på mobilen hela långa dagen, så för er som har mitt söta nummer går det ingen nöd på. Haha! :D

Gud, jag har verkligen blivit en liten bloggnörd. Skriver minst 10 inlägg om dagen. Men nu när läsarstatistiken flyger upp i taket och blir mer och mer för varje dag är det faktiskt roligare att skriva. Haha, och jag som började blogga bara för att skriva av mig utan att ge ut bloggadressen. Det gick ju som det gick! Aja, ni får sova så gott allihopa och ha en bra dag imorgon! Hoppas på finfint väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0