Rock that body

Suuuupertråkig dag. Så den går vi inte igenom, då kommer ni dö av uttråkighet. Känns som att jag har träffat hela min klass från högstadiet idag. Vilket såklart inte är sant. Men träffade Johanna på bussen in till norrtälje och sen påväg hem igen från norrtälje så träffade jag Rasse, Jeppe och Micke. Nördarna kände inte igen mig när jag kom fram och hejade. Inte så konstigt kanske eftersom vi inte har träffats sen vi slutade nian, men liksom.. Jag har väl inte ändrats så mycket sen dess, eller? Hårfärgen är ju det motsatta, men that's it. Tror jag. Haha dom hade iallafall inte ändrats ett dugg!


Kommentarer
Postat av: Idunn og Amalie

Vi har Blogg VS Blogg på bloggen vår og det hadde vært kult om du hadde meld deg på!



Trykk på linken for å melde deg på.



http://idunnogamalie.blogg.no/1270983220_blogg_vs_blogg.html

2010-04-12 @ 18:25:46
URL: http://idunnogamalie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0