Pool är ett måste om man är en Flensburgare

Nuuuu har jag och min lillebror preciiiis smetat ihop ett gäng negerbollar. Smaskigt värre! Snart ska vi börja med maten, hela familjen. Tacos står det på kvällens meny. Ska också bli smaskigt värre, var länge sen man svalde ner det till den lilla magsäcken!

Mina föräldrar är inne på att köpa en pool. En riktig pool. Som är nergrävd under marken liksom. Vi har två nu. En som är uppe i berget som vi aldrig har använt, och en sånhär rund, stor, blå i plast, som typ alla har nu förtiden. Den har dock stått ute hela vintern så den är väl inte det minsta användbar till sommaran. Och eftersom vi iprincip är beroende av en pool på sommaren så skulle en riktig pool absolut inte sitta fel! :D Nu när huset äntligen ska göras iordning med nya snygga fönster, ny färg, nytt tak och allt sånt där. Då bara MÅSTE man ju ha en pool! Håller tummarna stenhårt för att dom inte släpper den här underbara tanken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0