In my head..

Lilla Denise har varit här. Galet länge sedan man träffade henne liksom "på riktigt". Inte bara en snabbis på bussen, utan på riktigt. Vi satt i mitt kök och gaggade i några timmar. Riktigt trevligt! :) Och ja, det är hon som är snyggingen på bilden..

Just nu sitter jag nere i mitt rum, lyssnar på musik och funderar på att äta upp kexchokladen som ligger bredvid mig. Men har ju precis borstat tänderna.... Tummen ner för det! Påtal om det så MÅSTE jag till tandisläkaren. Snart 3 år sedan jag var där. Tror jag har hål i typ 3-4 tänder. Fy skäms på mig.. Dessutom så är ju det här året det sista då det är gratis. Så mååååste passa på. Det gäller bara att boka en tid, det som är det svåraste. BLIR ALDRIG AV, GAAAH! Så typiskt mig, skjuter upp allt in i sista sekunden. Som med p-pillrena. Är inne på sista kartan nu, slut om 2 veckor och då måste jag ha nya. Jamen lycka till, nu för tiden måste man ju boka tid till allting! Men funderar på att dra till Odenplan och fixa det nästa torsdag då dom har öppet hus där.. Japp, så får det bli. Annars är jag fan torsk på tallin..

Kommentarer
Postat av: Denise

hihi, det var underbart!

2010-04-10 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0