Godmorgon världen..

.. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Kommer inte ens ihåg att jag somnade inatt, var så galet trött, haha. Men nu är jag utvilad till tusen och har ångest. Ångest inför måndag. Vill inte till coop! Bläääääh och baaaaajs! Hursomhelst, just nu sitter jag och äter frukost framför simpsons som går på trean, säkert nåt gammalt avsnitt som man redan har sett hundra gånger men det får duga. Går ju inget bra den här tiden på dygnet. Frukosten består av två tunnbrödsmörgåsar med sallad, gurka, philadelphiaost och nån skinka, en kopp med nyponsoppan ( blåbärssoppan är slut :( ) och sedan ett grönt äpple! :) Mumsfillibabba! Den här dagen kommer bara gå åt till att slaaaappppaaaa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0