Du är så söt, min kära lilla ponny

Nuuuuu är jag äntligen hemma igen! Efter man har suttit barnvakt åt världens mest energiska barn är man sådär lagom seg. Speciellt när man dessutom har suttit på en buss i en timme utan en tänd lampa. Nej riktigt så var det väl inte, men det är ju så jääävla svart ute. Läskigt svart. Imorgon är jag ledig så när jag planerar att krypa ner under täcket och värma mig vet jag inte, måste ju passa på att leka lite nattuggla när man har chansen! Ska slänga över tvätten från tvättmaskinen in i torktumlaren och sen slänga över bilder som togs idag till datorn från kameran. Får se om det blir något man kan bjuda på lite senare då det är klart! ;) Juste, har ju köpt lite saker idag också.. Men berättar om det sen för nu ska jag ta tag i tvätten som mamma bad mig så snällt om att hjälpa till med. Såååå tjingalingan sålänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0