Deppvarning..

Jag känner mig deppig, och som vanligt så vet jag inte varför. Eller, jag har faktiskt inte varit deppig på länge. Väldigt länge. Gråter nu när jag skriver det här, bajs. Det hela började innan middagen då jag tittade på en gammal repris av Greys Anatomy. Just det avsnittet slutade inte lyckligt någonstans. Då började alla mina små söta tanketroll uppe i huvudet att arbeta. Inte bra. Dom små liven kom fram till att jag faktiskt har varit lycklig ändå sedan jag träffade Jesper. Allt är så bra, har varit bra ända sedan dag ett faktiskt. Han är världens underbaraste människa och jag älskar honom mer än något annat! Och det är ju såklart jättebra! Men jag har aldrig tänkt tanken på att liksom.. förlora honom. Det är där deppiga Malin kommer in i bilden. För nu har den tanken fastnat i mitt lilla huvud. Vad skulle hända om vi inte var vi längre? Om vi skulle gå skilda vägar liksom. Mitt liv skulle gå under. Helt och hållet. Jag skulle tappa lusten till allt. Och inte i bara några dagar, mitt liv skulle vara förstört. Alltså ååååh, varför skulle jag titta på Greys just idag för. Och dessutom så skrev en kompis på facebook idag på henne status att hon undrade vad som skulle hända om hon dog. Vilka som skulle gråta och vilka som skulle komma på hennes begravning och så. Självklart ska jag också börja tänka på det. Vilket absolut inte gör saken bättre. Shit, såhär har jag inte känt mig på länge. Vill ligga mot Jespers bröst med hans armar runt mig och bara känna mig sådär trygg och lycklig som bara han får mig att känna. Nu. :(

Kommentarer
Postat av: Amila

Sv. Min kväll skulle egentligen bestå av soffa, tv:n, chips och godis men det blev att baka bullar hos mamma istället. :) Rätt mysigt var det ändå! :)



En annan sak om det du skriver. Förstår hur du tänker och att tanken på att förlora honom får dig att bli ledsen säger ju bara hur mycket du älskar honom. Tänk inte på vad som kan hända någon gång framöver. Om det tar slut osv. Ta vara på tiden du har med honom nu och njut av det.!

2010-04-21 @ 01:15:57
URL: http://amilahe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan vara ett litet deppigt program ibland. :P

2010-04-21 @ 01:31:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jamen det låter bra:) mörkt på vintern ljust på sommarn!:D haha. uhr länge har du och jesper varit tsM?:)

2010-04-21 @ 07:41:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Amila

Ja, jätte goda faktiskt :) Har smaskat i mig jätte många idag. haha!



Förstår dig. Ni har ju varit tillsammans länge och klart man känner så då om man älskar någon så mycket. Va bra att du känner dig bättre. Tycker absolut du ska njuta av det :)

2010-04-21 @ 19:05:27
URL: http://amilahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0