Barnvakt måste vara världens lättaste jobb

Imorgon är jag back on track igen. Ja, när det gäller att vara barnvakt. Är ju det en gång i veckan men nu har vi haft "uppehåll" på 5 veckor pga lov, skidsemester, födelsedagar och lov igen. Så nu kommer pengarna rulla in som vanligt igen, en röding per kväll. INTE ILLA! Och igår pratade jag med min syssling som har två barn. Då skulle hon bort på tjejmiddag en lördag om två veckor så då blir det till att sitta barnvakt då också. Och vem vet, det kanske blir mer än en gång hos henne ;) Men som sagt, imorgon kväll sitter jag barnvakt så bloggen hamnar på hyllan då. Men på onsdag är jag ledig (WOHOOO, lyckoskutt!) så då kommer bloggen bombas med inlägg, haha. Nu ropar sängen på mig, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0